21.10.2014

2 sezon

No, więc czas na 2 sezon, ale za nim to jeszcze parę spraw. A właściwie dwie. Zaczynając od pierwszej. Jak niektórzy pewnie już zauważyli pojawiła się zakładka "Moje blogi". Znajdziecie tam moje pozostałe Fanfiki i mogę zapewnić, że na pewno każdy znajdzie tam coś w swoim guście. A druga sprawa jest taka, że mam dla was filmik podsumowujący 1 sezon mojego kochanego Together?Forever:


Mam nadzieję, ze filmik się podoba. Trochę się nad nim napracowałam, ale mniejsza z tym. No i nareszcie możemy przejść do zwiastunów drugiego 2 sezonu. Są dwa i każdy różni się czymś od drugiego:




I ostatnia rzecz na dzisiaj. Skoro zobaczyliście już zwiastuny mogę wam pokazać filmik z Bohaterami:


I to będzie na tyle. Proszę was wyraźcie swoją opinię na temat moich filmików. Jest ona dla mnie naprawdę ważna. No dobra koniec mojej paplaniny. Ja zmykam pisać rozdział na Szepry, a potem biorę się za moje kochane Together?Forever, czyli rozdziału możecie spodziewać się jutro (w co wątpie, bo kończę lekcje po 16 i pewnie się nie wyrobię) lub w czwartek. A i dziękuje wam za te piękne 11tyś. wyświetleń. Nie macie pojęcia jak bardzo one mnie cieszą. No dobra rozgadałam się, więc już kończę przynudzać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz