23.03.2014

Ważne

Nie wiem czy to zrobię, ale mam zamiar zawiesić Together?Forever albo zacząć je pisać od nowa. Zwlekałam z tym jakiś czas, ale dłużej już nie mogę. Czuję, że prawie nikt nie czyta już tego opowiadania. Naprawdę przepraszam was za to, ale to nie ma sensu. Te opowiadanie to kompletna klapa. Może to jeszcze wrócę, a może nie. Wiem jednak jedno, że nigdy nie zapomnę tego opowiadania, bo dzięki niemu uwierzyłam w siebie i swoje możliwości. Jeszcze raz was przepraszam. Jeśli założę nowego bloga, na którym zacznę pisać te opowiadanie na nowo to napiszę na tym blogu o tym. Będę tęsknić.Naprawdę nigdy o was nie zapomnę.

1 komentarz:

  1. Prosze nie usuwaj pisz dalej ja dopiero przeczytałam 1 rozdxiał i już sue zakochałam błagam nie usuwaj będe systematycznie czytała prosze ps. Nie wiesz dlaczego litery mi sie w 2 rozdziale nie pojawiają tylko zdjęcia?
    Pozdrawiam Natxx

    OdpowiedzUsuń