26.12.2013

Rozdział 10



Znowu nowy tydzień. Tym razem, jednak muszę iść do szkoły sama. Siedzieć sama na wszystkich lekcjach. Wracać też będę sama. Nie spodziewałam się jednak, że jak tylko wejdę do szkoły dziewczyny i chłopaki mnie okrążą:
-Lucy nie wiesz gdzie podziewa się Harry? Od piątku go w domu nie ma i ma wyłączoną komórkę- zapytał mnie Louis
-Wiem. Jest razem z Paulą w szpitalu.
-Ale jak to? Co się stało?
-Paula próbowała popełnić samobójstwo- i wtedy poczułam, że po policzku zaczynają spływać mi łzy. W tamtej chwili poczułam czyjąś rękę na moim policzku. To była rękę Nialla, a po pewnym czasie usłyszałam jego czuły głos i słowa:
-Zobaczysz wszystko będzie dobrze- wtedy poczułam to co kiedyś, kiedy po raz pierwszy rozmawiałam z Gabrielem. Tylko czy to możliwe, że zakochałam się po raz drugi? Nigdy bym nie pomyślała, że jeszcze kiedyś się zakocham.

Oczami Hazzy
------------------------------------------------------------------
Nie to niemożliwe. Paula otwiera oczy:

-Harry to, to ty?
-Tak to ja. Wszystko w porządku?
-Tak- nadszedł czas, żeby jej to powiedzieć, żeby jej to powiedzieć:
-Paula , bo ja ci muszę coś powiedzieć.
-Co się stało? Coś z Lucy?
-Nie nic z tych rzeczy. Ja chcę ci powiedzieć, że cię kocham.
-Harry ja ciebie też, ale czy będziesz już ze mną na zawsze?
-Na zawsze. Obiecuję ci to, księżniczko.
-Hazz, a mogę cię o coś prosić?
-O wszystko.
-Przyniósłbyś mi wody?
-Już idę.

Oczami Lucy
-----------------------------------------------------
Na szczęście lekcje się już skończyły i mogłam pójść do Pauli:
-Harry! Co ty tu robisz? Miałeś siedzieć przy Pauli.
-Lucy uspokój się. Paula się obudziła i poprosiła, żebym przyniósł jej wody.
-Co? Paula się już obudziła? To świetnie!
-A i wczoraj była tu jakaś dziewczyna.
-Wiem. To była Emily, ale Paula nie może o tym wiedzieć.
-Dlaczego?
-Emily to siostra Pauli. Kiedy Paula miała 14 lat ona zostawiła ją. Udawała, że nie żyje przez dwa lata, a teraz nagle wróciła. Nie powiesz jej o tym, że tu była?
-Nie.
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Jest już 10 rozdział. to już trzeci dzisiaj i chyba ostatni, ale kto wie. Bardzo chcę wam podziękować za 318 wejść na mojego bloga. Ciekawe kiedy dobijemy do 1000.

1 komentarz: